ADIYAMAN / NEMRUT - ŞANLIURFA / GÖBEKLİTEPE - GAZİANTEP

• Tek Kişilik Fiyat: 2920,00 TL
ADIYAMAN / NEMRUT - ŞANLIURFA / GÖBEKLİTEPE - GAZİANTEP

Gezi Programı:

1. Gün: 20 Nisan 2019, Cumartesi – İstanbul - Adıyaman / Nemrut

Siz değerli misafirlerimiz ile Atatürk Havalimanı iç hatlar terminalinde saat 10:00’da buluşuyoruz. Bilet ve bagaj işlemlerimiz sonrasında saat 11:05’te Adıyaman’a hareket ediyor, 12:50’de iniyoruz. Nemrut Dağı’na yola çıkıyoruz. Komagene efsanevi kralı Antiochus’un yaptırmış olduğu devasa Karakuş Tümülüsü, Cendere Köprüsü, Selçuklu Köprüsü ,Yeni Kahta Kalesi görüyor akabinde Nemrut Milli parkına giriş yapıyoruz. Milli park içerisinde Arsameia Antik Kenti son molamız oluyor, burayı da gördükten sonra Nemrut zirvesine hareket ediyoruz.  Gün batımını efsanevi manzara ile izledikten sonra dağdan iniyoruz. Konaklamamız Hilton Garden İnn’dedir. www.hilton.com.tr/oteller/turkiye/adiyaman/hilton-garden-inn-adiyaman

1. Gün: 21 Nisan 2019, Pazar – Adıyaman - Göbeklitepe - Şanlıurfa

Kahvaltının ardından Adıyaman Müzesi’ni geziyoruz. Göbeklitepe’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık olarak 1,5 saat sürecek yolculuk sonrasında gezimize başlıyoruz. Cilalı Taş Devri’nden kalma Göbeklitepe, dünyanın bilinen en eski dini yapılarından oluşuyor. Arkeologların burada elde ettikleri bulgulardan, o devre ait insanların yaşamlarıyla ilgili birçok bilgi elde edilmiş olup, özellikle hayvan kabartmaları olan T şeklindeki taşları inceliyor ve danışmanımızdan detaylı bilgi alıyoruz. Şanlıurfa’ya hareket ediyoruz. Öğle yemeğinin ardından Şanlıurfa’da Balıklıgöl ve civarını gezip otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği sıra gecesi eşliğinde. Konaklamamız Nevali Otel’dedir. www.nevalihotel.com

1. Gün: 22 Nisan 2019, Pazartesi – Şanlıurfa - Halfeti - Gaziantep

Kahvaltının ardından Göbeklitepe ve civardan çıkartılan eserlerin sergilendiği Şanlıurfa Arkeoloji ve Mozaik Müzesi’ni geziyoruz. 1969 yılında açılan bu müze Göbeklitepe’nin ortaya çıkmasından sonra daha da önem kazanmıştır. Gezimizin ardından Halfeti’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık 2 saat sürecek yolculuğumuz sonrasında öğle yemeğimiz Fırat Nehri manzarası ile alıyoruz. Daha sonra özel tekne ile sular altında kalan Halfeti’yi geziyoruz. Gezimizin ardından Gaziantep otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeğimizi yöresel lezzetler ile Bayazhan’da alıyoruz. Konaklamamız Tuğcan Otel’dedir. www.tugcanhotel.com.tr

1. Gün: 23 Nisan 2019, Salı – Gaziantep - İstanbul

Kahvaltının ardından çıkış işlemlerimizi gerçekleştiriyoruz. İlk durağımız Fırat Nehri kenarında kurulmuş ve 20 bin dönümlük arazi üzerine kurulmuş Zeugma/Belkıs Antik Kenti’nden çıkartılan eserlerin sergilendiği Zeugma Müzesi olacak. Dünyaca ünlü bu müzede en çok göze çarpan eser ise Çingene Kızı mozaiğidir. Gezimiz sonrası öğle yemeğimizi yöresel lezzetleri ile Aşina Restoran’da alıyoruz. Öğle yemeği ardından yürüyerek Kale Mahallesi ve Bey Mahallesi’nde tarihi yapıları görüyor ve bölgenin yaşam tarzını hissediyoruz. Gezimiz esnasında Mutfak Müzesi’ni geziyoruz. Bakırcılar, Yemeniciler ve Baharatçılar çarşılarını gezdikten sonra kısa bir alışveriş molası veriyoruz. Buluşma sonrasında belirtilen yerde buluşuyor ve havalimanına transferimizi gerçekleştiriyoruz. Bagaj ve bilet işlemlerimiz sonrasında TK2227 sefer sayılı uçuş ile saat 19:45’te İstanbul’a hareket ediyoruz. Planlanan iniş saatimiz saat 21:25’tir.

DAHİL OLAN HİZMETLER:

• Gezi sırasında tüm transferler
  • Profesyonel rehberlik
  • 1 gece Adıyaman Hilton Garden Inn Otel’de konaklama
  • 1 gece Şanlıurfa Nevali Otel’de konaklama
  • 1 gece Gaziantep Tuğcan Otel’de konaklama
  • Gezi sırasında belirtilen yemekler (3 kahvaltı, 4 öğle ve 3 akşam yemeği)
  • Sıra gecesi eğlencesi
  • Müze ve ören yerleri giriş ücretleri
  • Halfeti’de tekne gezisi

DÖNÜŞ Gaziantep - İstanbul, 23 Nisan Salı

KALKIŞ Gaziantep 19:30 VARIŞ İstanbul 21:25

MİNE KARAHAN TANER

1977 Corlu dogumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Çorum'da tamamladım. 1995'te ilk yurtdışı tecrübem olan 3 aylık Japonya seyahatimin ardından, gerek işim gereği, gerekse kişisel merakımdan dolayı seyahatlerime devam ettim. Okulla beraber devam ettiğim Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın Rehberlik Kursunu 1997'de bitirerek profesyonel rehberliğe başladım. Marmara Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü'nden 1998'de mezun oldum. 2001-2003 yılları arasında İspanya'nın Barcelona kentinde yaşadım. 2005'te gezmeye ara vererek Boğaziçi Üniversitesi'nde Avrupa Birliği Çalışmaları Yüksek Lisans programına girdim ve 2006'da M.A derecesi ile mezun oldum.

2007 Aralık'ta bir arkadaşımla çıktığım 92 günlük Güney Amerika gezim gazetelerin seyahat eklerinde ve internet bloglarında yayınlandı.

Şimdiye kadar İstanbul Rehberler Odası'nın düzenlediği VİP rehberlik, Musevi Mirası, İstanbul Uzmanlığı, Mimar Sinan Uzmanlık Programı, Türkiye'de Hristiyan Mirası gibi kursları bitirdim.

Yaşam boyu eğitimin önemine inandığım için 2017’de tekrar üniversiteye girerek Adnan Menderes Üniversitesi’nde Sağlık Turizmi üzerine yüksek lisans yapmaya başladım. Eğitimim halen devam etmektedir.

Başta Avrupa olmak üzere 70 kadar ülkeyi gezme fırsatım oldu. Asıl branşım, Türkiye içerisinde Amerikalı grupları gezdirmek olsa da, gezmek ve gezdirmek benim için bir hayat tarzı ve vazgeçilmez bir tutku.

İstanbul içinde yürüyüş turları özel uzmanlık alanlarımdan biri.

Evliyim ve dört yaşında bir oğlum var.

Kontenjan Dolmuştur
Sizin için en uygun zamanda yapılacak tur tarih ve kontenjan bilgileri için bizimle irtibata geçebilirsiniz.