LEVON BAĞIŞ İLE ANTAKYA YEME-İÇME KEŞİF TURU

• Not: * UÇAK BİLETİ HARİÇ
LEVON BAĞIŞ İLE ANTAKYA YEME-İÇME KEŞİF TURU

Gezi Programı:

1.Gün: İSTANBUL/HATAY

Değerli Sacred7 Gezginleri ile Sabiha Gökçen Havalimanı’nda saat 07:45’de, İç Hatlar Gidiş Terminalinde buluşuyoruz. Pegasus Havayolları PC 2130 sefer sayılı 09:20 uçağı ile Hatay’a gidiyoruz.

Hatay Havalimanı’na varışımıza takiben bizleri bekleyen özel aracımız ile öncelikle otelimize hareket ediyoruz ve bizler için hazırlanan ikramlarımızı tatma ve valizlerimizi bırakma imkanı buluyoruz.

Otelimizden çıkarak Antakya’nın tarihi camilerinden birisi olan Habib-i Neccar Camii’ni görüyor olacağız.

Cami ziyaretimiz sonrasında Uzun Çarşı ve eski Antakya evlerinin yer aldığı sokaklarda güzel bir yürüyüş

yapıyoruz ve yolumuzun üzerinde yer alan Hatay usulü döner ile Mısırlı restaurant’ta tadım turumuza

başlamış oluyoruz.

Keyifli yürüyüşümüze devam ederken sonraki durağımız öğle yemeğimiz için farklı lezzetler

tadabileceğimiz Sultan Sofrası Restoran.

Öğle yemeğimiz sonrasında Hatay yöresine ait nefis künefelerin tadına bakacağımız Çınaraltı Künefecisi

Yusuf Usta’ya geliyoruz.

Uzun Çarşı’da bir sonra ki durağımız ise Humuscu İbrahim Usta. Burada Hatay bölgesinde çok meşhur olan

Humus ve Bakla tadımları yapmış olacağız.

Günümüzün sonunda ise keyifli bir kahve molası için 1911 yılında Fuat Sahilli tarafından yaptırılan ve 1913 yılında yapımı bitirilen iki katlı taş binanın alt katında bulunan Affan   Kahvesi’ne geliyoruz.

Affan Kahvesi sonrası değerli misafirlerimiz serbest zaman içerisinde Uuzn Çarşı’da dolaşma fırsatı bulabilirler.

Belirtilen saatte misafirlerimiz ile buluşarak akşam yemeğimizi yemek üzere Konak Restaurant’ta geliyoruz.

Eski Antakya evlerinin büyüsüne kapılacağımız bir atmosferde yiyeceğimiz akşam yemeğimiz sonrasında

günümüzü sonlandırıyoruz. Dileyen misafirlerimiz Meydan Bistro Pub ‘ta canlı müzik eşliğinde gecelerine

devam edebilirler.

Konaklamamız Savon Hotel‘de olacaktır.

2.Gün: HATAY/İSTANBUL

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ve çıkış işlemlerimizin ardından Hatay Arkeoloji Müzesi’ne hareket ediyoruz.

Hatay, coğrafi özelliği, doğal güzelliği ve kültürel önemi dolayısıyla insanlık tarihinin ilk dönemlerinden bu yana kesintisiz olarak, çeşitli medeniyetlere ev sahipliği yapmıştır. Son derece özel olan bu müze ziyaretimiz sonrasında Asi Nehri'nin döküldüğü Samandağ'a hareket ediyoruz.

Yolumuzun üzerinde bulunan eski Ermeni köyleri olan Hıdırbey - Vakıflı köylerine uğruyoruz. Kahve içmek ve kiliseden şarap alışverişi yapmak mümkün ayrıca köylülerden katıklı   ekmek ve biberli ekmek tadımı yapma imkanıda buluyoruz.

Bu keyifli köy ziyaretlerimiz sonrasında Samandağ'a varışımıza takiben deniz kenarında yürüyüş yapıyor ve  ardından Dervişhan Restoran'da öğle yemeğimizi yiyoruz.

Öğle yemeğimiz sonrasında havaalanı’na hareket ediyor ve Pegasus Havayolları PC 2133 sefer

sayılı 18:35 uçağı ile İstanbul’a dönüyoruz.

GEZİ FİYATINA DAHİL OLAN HİZMETLER

TURSAB Seyahat Sigortası

GEZİ FİYATINA DAHİL OLMAYAN VE EKSTRA ALINACAK HİZMETLER

Gidiş Dönüş Uçak Biletleri

Yemekler sırasında alınacak belirtilen menü dışındaki ekstralar

Kişisel harcamalar

LEVON BAĞIŞ

Türkiye’nin en geniş kapsamlı şarap profesyoneli eğitim programı olan Kavekol’u hazırlayan Levon Bağış’ın “Şarabın ABC’si” isimli bir şarap eğitim kitabı bulunuyor.

1980 yılında İstanbul’da doğdu. Kamu Yönetimi eğitimi alırken şaraba merak duymaya başladı. Bu merak, zamanla profesyonel hayatı haline geldi. WSET, London Wine Academy, Ecole du Vin gibi eğitim kurumlarında sertifika programlarına katılarak aldığı sertifikalar ile bilgilerini pekiştirdi.

2003-2008 yılları arasında bağbozumu döneminde bağda ve kavda çalışma şansına sahip oldu. 13 yıldır en sevdiği şeyi, yani şarapçılığı profesyonel bir meslek olarak yürütüyor.

Halen Kavaklıdere Şarapları Eğitim Koordinatörlüğü’ne ve haftalık Agos Gazetesi’nde köşe yazarlığına devam ediyor.