LEVON BAĞIŞ İLE BAĞ ROTASI - BİR BAŞKA URLA

• Tarih: 26.05.2018 - 27.05.2018
  • Fiyat: 1150,00 TL

Gezi Programı:

1. Gün :   İSTANBUL / İZMİR- KLAZOMENAI- SELÇUK

Atatürk Havalimanı’da 07:30’da buluşmamızın ardından Türk Havayolları TK2316 sefer sayılı uçağımız ile 09:00’da İzmir’e hareket ediyoruz.Varışımıza takiben bizi bekleyen özel aracımız ile bölge bağcılık ve şarapçılığına farklı bir değer katan Urlice Şarapçılık bağları ziyaret ediyor ve bizler için özel seçilmiş olan tadımlarımız eşliğinde öğle uemeğimizi yiyoruz.

Öğle yemeğimiz sonrasında bir başka keyifli bağ üreticisi olan Usca Şarapçılık’a geçiyoruz. Usca tesis ve bağ gezimiz sonrasında tadımlarımızı gerçekleştiryoruz.

Keyifli geçen bağ gezimiz sonrasında Klazomenai’ye geçiyoruz. Klazomenai eski dönemlerde Ege de en iyi şarapların üretildiği bölgelerden biri olarak dikkat çekmekte. Aynı zamanda arkeolojik kazılarda Anadolu’nun en eski zeytinyağı işliğinin bulunduğu yer olarak da öne çıkıyor.(M.Ö 6. yy)

Klazomenai gezimiz sonrasında Selçuk’a doğru yola devam ediyoruz ve Yedi Bilgeler Hotel’e geliyoruz.

Akşam yemeğimiz ve konaklamamız otelimizde.

2. Gün :   SELÇUK- ORTAKLAR- İZMİR / İSTANBUL

Sabah kahvaltımızın ve otelimizden çıkış işlemlerimiz sonrasında ilk olarak bölge bağcılık ve şarapçılığına, uluslararası üzümler dışında unutulmuş üzüm türlerini de yeniden ortaya çıkararak değer katan Urla Şarapçılık bağları ve mahzenlerini ziyaret ediyor ve bizler için özel seçilmiş olan markaların tadımlarını yapma imkanı buluyoruz.

Tadımımız sonrasında öğle yemeğimizi yemek ve farklı tadımlar ile tanışmak için Aida Bağları’na konuk oluyoruz. Öğle yemeğimizin yanı sıra bağları ve mahzen gezileri yapma fırsatımız oluyor.

İstanbul’a dönüş yolculuğumuzun öncesinde son durağımız ise Sevilen Şarapçılık olacak. Sevilen Şarapçılık’ın Ortaklar’da kurulu bulunan Bağları ve tesislerini geziyor,şarap tadımı yapıyoruz.

Değerli danışmanımız Levon Bağış ile söyleşilerimiz ile birlikte İzmir Havalimanı’na doğru hareket ediyor ve Türk Havayolları TK2333 sayılı 19:05 uçuşu ile İstanbul’a dönüyoruz.

GEZİ FİYATINA DAHİL OLAN HİZMETLER

•    Belirlenen yerlerde ikramlar
•    TURSAB Seyahat Sigortası

GEZİ FİYATINA DAHİL OLMAYAN VE EKSTRA ALINACAKHİZMETLER

•    Yemeklerde alınacak ekstra meşrubat ve alkollü içecekler
•    Otel mini bar harcamaları
•    Müze Kartı
•    Tüm kişisel harcamalar

LEVON BAĞIŞ

Türkiye’nin en geniş kapsamlı şarap profesyoneli eğitim programı olan Kavekol’u hazırlayan Levon Bağış’ın “Şarabın ABC’si” isimli bir şarap eğitim kitabı bulunuyor.

1980 yılında İstanbul’da doğdu. Kamu Yönetimi eğitimi alırken şaraba merak duymaya başladı. Bu merak, zamanla profesyonel hayatı haline geldi. WSET, London Wine Academy, Ecole du Vin gibi eğitim kurumlarında sertifika programlarına katılarak aldığı sertifikalar ile bilgilerini pekiştirdi.

2003-2008 yılları arasında bağbozumu döneminde bağda ve kavda çalışma şansına sahip oldu. 13 yıldır en sevdiği şeyi, yani şarapçılığı profesyonel bir meslek olarak yürütüyor.

Halen Kavaklıdere Şarapları Eğitim Koordinatörlüğü’ne ve haftalık Agos Gazetesi’nde köşe yazarlığına devam ediyor.

Kontenjan Dolmuştur
Sizin için en uygun zamanda yapılacak tur tarih ve kontenjan bilgileri için bizimle irtibata geçebilirsiniz.