LEVON BAĞIŞ İLE BİR BAŞKA URLA

• Not: * UÇAK BİLETİ HARİÇ
LEVON BAĞIŞ İLE BİR BAŞKA URLA

Gezi Programı:

1. Gün : İSTANBUL / İZMİR / URLA / METROPOLİS / SELÇUK

Atatürk Havalimanı’da 07:30’da buluşmamızın ardından Türk Havayolları TK2316 sefer sayılı uçağımız ile 09:00’da İzmir’e hareket ediyoruz.

Varışımıza takiben ilk durağımız olan Sevilen şarapçılığa ait İsabey Bağ Evi’nde şarap tadımlarımıza başlıyoruz.

Tadım sonrasında öğle yemeğimiz için Hiç Lokanta ve Tadım atölyesine geliyoruz.Zeytin Yağı hakkında da detaylı bilgiler alıyoruz.

Öğle yemeğimiz sonrasında bir başka keyifli bağ üreticisi olan Usca Şarapçılık’a geçiyoruz. Usca tesis ve bağ gezimiz sonrasında tadımlarımızı gerçekleştiryoruz.

Keyifli geçen bağ gezimiz sonrasında Selçuk’a doğru yola devam ediyoruz ve yolumuz üzerinde yer alan, Smyrna ile Ephesos arasındaki antik yol üzerinde kurulmuş olan ve adının ‘’Ana Tanrıça Kenti’’anlamına gelen Metropolis Antik Kentini görüyoruz. Metropolis Antik Kenti gezimiz sırasında Tiyatro, Teras Evler, Akrapol, Stoa, Hamam, Gymnasium, Latrina, Bouleuterion (meclis binası), Atriumlu Ev ve Ticarethane ‘yi görüyoruz.

Günümüzün sonunda Yedi Bilgeler Hotel’e geliyor ve akşam yemeğimizi canlı müzik eşliğinde yiyoruz.

1. Gün : SELÇUK / URLA / İZMİR / İSTANBUL

Sabah kahvaltımızın ardından ilk olarak belirtilmiş olan saatte misafirlerimiz ile buluşuyor ve otelimize ait olan mahzen ziyaretimiz ile günümüze başlıyoruz.

Mahzen ziyaretimiz sonrasında, bölge bağcılık ve şarapçılığına, uluslararası üzümler dışında unutulmuş üzüm türlerinide yeniden ortaya çıkararak değer katan Urla Şarapçılık bağları ve mahzenlerini ziyaret ediyor ve bizler için özel seçilmiş olan markaların tadımlarını yapma imkanı buluyor olacağız.

Keyifli geçen tadımımız sonrasında bir diğer özel bağ olan Ayda Winery’e hareket ediyoruz. Öğle yemeğimizi yerken, danışmanımız Levon Bağış’ın anlatımları ile harika bir öğlen kefyi yaşıyoruz.

Değerli danışmanımız Levon Bağış ile söyleşilerimize devam ederek İzmir Havalimanı’na doğru hareket ediyor ve Türk Havayolları TK2333 sayılı 19:05 uçuşu ile İstanbul’a dönüyoruz.

GEZİ FİYATINA DAHİL OLAN HİZMETLER

• Yedi Bilgeler Hotel ‘de Oda Kahvaltı konaklama
  • Gezi sırasındaki tüm transferler
  • 1 sabah kahvaltısı
  • 2 öğle yemeği
  • 1 akşam yemeği ( limitsiz şarap ve alkolsüz içecekler dahil )
  • Danışmanımız Levon Bağış ile söyleşiler
  • Belirlenen yerlerde ikramlar
  • Tüm müze ve ören giriş ücretleri
  • TURSAB Seyahat Sigortası

GEZİ FİYATINA DAHİL OLMAYAN VE EKSTRA ALINACAKHİZMETLER

• Gidiş - Dönüş uçak bileti
  • Yemeklerde alınacak ekstra meşrubat ve alkollü içecekler
  • Otel mini bar harcamaları
  • Müze Kartı
  • Tüm kişisel harcamalar

LEVON BAĞIŞ

Türkiye’nin en geniş kapsamlı şarap profesyoneli eğitim programı olan Kavekol’u hazırlayan Levon Bağış’ın “Şarabın ABC’si” isimli bir şarap eğitim kitabı bulunuyor.

1980 yılında İstanbul’da doğdu. Kamu Yönetimi eğitimi alırken şaraba merak duymaya başladı. Bu merak, zamanla profesyonel hayatı haline geldi. WSET, London Wine Academy, Ecole du Vin gibi eğitim kurumlarında sertifika programlarına katılarak aldığı sertifikalar ile bilgilerini pekiştirdi.

2003-2008 yılları arasında bağbozumu döneminde bağda ve kavda çalışma şansına sahip oldu. 13 yıldır en sevdiği şeyi, yani şarapçılığı profesyonel bir meslek olarak yürütüyor.

Halen Kavaklıdere Şarapları Eğitim Koordinatörlüğü’ne ve haftalık Agos Gazetesi’nde köşe yazarlığına devam ediyor.

Kontenjan Dolmuştur
Sizin için en uygun zamanda yapılacak tur tarih ve kontenjan bilgileri için bizimle irtibata geçebilirsiniz.