TOK GEZENLER KULÜBÜ İLE ANTAKYA YEME - İÇME KEŞİF TURU

• Tarih: 24.03.2018 - 25.03.2018
  • Fiyat: 1290,00 TL

Gezi Programı:

1. Gün: İSTANBUL/HATAY

Değerli Sacred7 Gezginleri ile Sabiha Gökçen Havalimanı’nda saat 07:45’de, İç Hatlar Gidiş Terminalinde buluşuyoruz. Pegasus Havayolları PC 2130 sefer sayılı 09:15 uçağı ile Hatay’a gidiyoruz.

Hatay Havalimanı’na varışımıza takiben bizleri bekleyen özel aracımız ile öncelikle otelimize hareket ediyoruz ve bizler için hazırlanan ikramlarımızı tatma ve valizlerimizi bırakma imkanı buluyoruz.

Otelimizden çıkarak Antakya’nın tarihi camilerinden birisi olan Habib-i Neccar Camii’ni görüyor olacağız.
Cami ziyaretimiz sonrasında Uzun Çarşı ve eski Antakya evlerinin yer aldığı sokaklarda güzel bir yürüyüş
yapıyoruz ve yolumuzun üzerinde yer alan Hatay usulü döner ile Mısırlı restaurant’ta tadım turumuza
başlamış oluyoruz.

Keyifli yürüyüşümüze devam ederken sonraki durağımız öğle yemeğimiz için farklı lezzetler
tadabileceğimiz Sultan Sofrası Restoran.

Öğle yemeğimiz sonrasında Hatay yöresine ait nefis künefelerin tadına bakacağımız Çınaraltı Künefecisi Yusuf Usta’ya geliyoruz.

Uzun Çarşı’da bir sonra ki durağımız ise Humuscu İbrahim Usta. Burada Hatay bölgesinde çok meşhur olan
Humus ve Bakla tadımları yapmış olacağız.

Günümüzün sonunda ise keyifli bir kahve molası için 1911 yılında Fuat Sahilli tarafından yaptırılan ve 1913 yılında yapımı bitirilen iki katlı taş binanın alt katında bulunan Affan Kahvesi’ne geliyoruz.

Affan Kahvesi sonrası değerli misafirlerimiz serbest zaman içerisinde Uuzn Çarşı’da dolaşma fırsatı bulabilirler.

Belirtilen saatte misafirlerimiz ile buluşarak akşam yemeğimizi yemek üzere Konak Restaurant’ta geliyoruz.

Eski Antakya evlerinin büyüsüne kapılacağımız bir atmosferde yiyeceğimiz akşam yemeğimiz sonrasında günümüzü sonlandırıyoruz. Dileyen misafirlerimiz Meydan Bistro Pub ‘ta canlı müzik eşliğinde gecelerine devam edebilirler.

Konaklamamız Savon Hotel‘de olacaktır.

2. Gün: HATAY/İSTANBUL

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ve çıkış işlemlerimizin ardından Hatay Arkeoloji Müzesi’ne hareket ediyoruz.

Hatay, coğrafi özelliği, doğal güzelliği ve kültürel önemi dolayısıyla insanlık tarihinin ilk dönemlerinden bu yana kesintisiz olarak, çeşitli medeniyetlere ev sahipliği yapmıştır. Son derece özel olan bu müze ziyaretimiz sonrasında Asi Nehri'nin döküldüğü Samandağ'a hareket ediyoruz.

Yolumuzun üzerinde bulunan eski Ermeni köyleri olan Hıdırbey - Vakıflı köylerine uğruyoruz. Kahve içmek ve kiliseden şarap alışverişi yapmak mümkün ayrıca köylülerden katıklı ekmek ve biberli ekmek tadımı yapma imkanıda buluyoruz.

Bu keyifli köy ziyaretlerimiz sonrasında Samandağ'a varışımıza takiben deniz kenarında yürüyüş yapıyor ve
ardından Dervişhan Restoran'da öğle yemeğimizi yiyoruz.

Öğle yemeğimiz sonrasında havaalanı’na hareket ediyor ve Pegasus Havayolları PC 2133 sefer
sayılı 18:35 uçağı ile İstanbul’a dönüyoruz.

GEZİ FİYATINA DAHİL OLAN HİZMETLER

•    TURSAB Seyahat Sigortası

GEZİ FİYATINA DAHİL OLMAYAN VE EKSTRA ALINACAK HİZMETLER

•    Gidiş Dönüş Uçak Biletleri
•    Yemekler sırasında alınacak belirtilen menü dışındaki ekstralar
•    Kişisel harcamalar

OĞUZ YENİHAYAT

Merhaba,

Ben Oğuz Yenihayat. Yeni tanıştığım insanlar soyadımın "Yenihayat" olduğuna inanmıyor de öyle ama gerçekten … Altyapıda başlayan basketbol hayatım, yaş aldıkça profesyonele döndü.

Kısacası, yıllar boyunca top peşinde koştum. İstanbul Üniversitesi’ne başladığım yıllarda ise basketbol topunu bırakıp, elime kalem aldım ve yıllarımı verdiğim basketbolu yazmaya başladım.

Sporun içerisinde olmak beni iyi hissettiriyordu. Dergi, internet sitesi, radyo ve son olarak televizyon derken yaklaşık 10 yıl çeşitli medya kuruluşlarında muhabir ve editör olarak görev aldım. Yaklaşık 1 yıl önce (2012), hobi olarak başladığım blog ve instagram adresime (@oguzyenihayat) daha fazla zaman ayırmam gerektiğini düşündüm ve bir yola çıktım.

Şimdilerde, blog ve instagram üzerinden projeler gerçekleştirirken, bazı restoran ve otellere sosyal medya danışmanlığı veriyorum. Ayrıca; Tok Gezenler Kulübü‘nün bir üyesi olmaktan ve VedatMilor.com‘a yazı yazmaktan acayip keyif alıyorum.

Kontenjan İçin Arayınız
Sizin için en uygun zamanda yapılacak tur tarih ve kontenjan bilgileri için bizimle irtibata geçebilirsiniz.